Entrada destacada

diumenge, 5 de juny del 2011

Barlabé

Al mes de juny de 2011, el Joaquim va mostrar-me aquesta revista dedicada a cotxes veterans i vetustos, perquè en ella hi havia un breu reportatge sobre un Citroën "2 cv" que pertanyia al seu amic del Tir i col·leccionista de cotxes antics, en Ricard Barlabé, nét d'Antoni Barlabé, àlies "Pipa", torronaire històric d'Agramunt. La estranya matrícula queda explicada per una curiosa història.

En Ricard Barlabé va morir al 2017.


Ricard Barlabé, assenyalant el seu avi, Antoni, al museu dels torronaires d'Agramunt.
Una caixa de llauna, com aquesta, va servir molts anys a casa, per a guardar-hi vetes i fils.

El Joaquim i el Ricard, amb el Citroën GI-21.

divendres, 1 de juny del 1990

1990, v. D'una de les visites del Joaquim a Sant Llorenç.

El canó dels carlins o els "lliberals", disputat pels combatents i arreplegat pels joves de Sant Llorenç des del fons de la canal on va caure i on s'hi va estar abandonat més d'un segle i mig. Al fons la Bòfia del Port del Comte. Vist des del cap de dalt del cable del funicular de La Mola.

La cabreta del Santuari de la Mola de Lord.

- I què en penses, tu, de tot això?.

La torre de l'església, des de la font.

diumenge, 10 d’abril del 1988

Certament, es van evitar desgràcies majors.

http://dacuditsixistus.blogspot.com.es/2012/01/certament-es-van-evitar-desgracies.html

El Diario de Burgos va callar que, junt amb Julián Díez, hi anava, de co-pilot, el Joaquim Plana Pañart, que va passar-se prop de vuit mesos a l'hospital, amb una vèrtebra aixafada. Coses dels segurs!